Don’t shoot what it looks like. Shoot what it feels like. – David Alan Harvey

Delayed Birthday treat for dearest wife ;)

Salam !

Penang.

Tempat tumpahnya darah saya. Sejak dilahirkan until habiskan SPM – terlalu banyak kenangan di sini.

Takdir meletakkan saya di Rawang sejak 2003 untuk bekerja di salah sebuah syarikat automotif terkemuka negara dan tuntutan kerja menghadkan saya melampiaskan rindu pada Penang dan memorinya secara kerap .

Namun semuanya berubah bila isteri menyahut panggilan tugas untuk berkhidmat demi ibu pertiwi bila diletakkan bersama Kor Armor Diraja di Kem Sungai Petani. Kerna itu saya dianugerahkan peluang untuk kerap travel berulang alik ke Penang – Rawang untuk melawatnya di rumah parents saya:) Tiap apa yang berlaku – ada hikmahNya. Saya yakin.

Hari ulangtahun kelahiran isteri saya jatuh pada hari yang sama dengan penyanyi pujaan hatinya : Siti Nurhaliza namun pada tahun ini jatuh pada tengah minggu so takleh la kami celebrate sama sama seperti tiap tahun yang kami lakukan , so pada hujung minggu itu , saya bawaknya belanja lunch di Eastern @ Oriental Hotel or lebih dikenali sebagai E&O Hotel di Penang πŸ˜‰

Naik ferry lah !

Enjoy the pictures πŸ™‚

Happy birthday sayang.

6 responses

  1. nice… kat Rawang tu Perodua ke? Pak ustad saya pun keje sane tp kat Sg Choh πŸ™‚ Dulu mase blom tawen dialah sifu kamera saya tp skang dia dah tak minat huhuu…

    January 27, 2012 at 10:00

    • tq farah πŸ˜‰ Yap – saya kat Perodua Rawang HQ almost dah 9 years this year. Lebih tepat lagi kat Sungai Choh la tu. Sapa nama pak ustad tu sis? Mana tau kot kot kenal ka .

      January 27, 2012 at 12:44

      • Hahaha… same kapal la nih. Nama dia Hasloni Hashim mengajar bhg. Warranty. Rasanya dia senior kot sbb dia dah keje 12 thn dah πŸ™‚

        January 27, 2012 at 13:31

      • Hahaha laa what a small world – satu kapal la tu πŸ˜‰

        January 27, 2012 at 17:44

  2. what a beautiful wife you have, these photos are awesome, i enjoyed browsing through your photos on your blog, i will return and visit as often as i can

    February 11, 2012 at 21:59

    • thank u scarlett , we were going thru your pictures ( especially your adorable little daughter ) and my wife totally love her cute gestures in the pictures πŸ˜‰

      February 13, 2012 at 13:56

Leave a comment