Don’t shoot what it looks like. Shoot what it feels like. – David Alan Harvey

Gebu

Salam ,

Gebu ni actually manja. Bila awal awal pagi, dia akan cakar pintu berulang kali sampai kita yang sedang mamai bangun tido tu bukak kan pintu untuk dia.

Terus dia lompat atas katil, dan sondol tangan kita minta kita urut kepala dia sambil dia baring kat tepi kita.

So far, setakat tu je lah manjanya. Masa masa yang lain, saya hanya dapat dukung dia maksimum 1 minit sebelum dia start meronta dan berpusing pusing dalam pelukan saya. Kalau tak lepas, alamat berdarah la kena cakar.

The only person on earth yang Gebu benarkan untuk lambung/kacau/dukung/picit perutnya hanyalah ayah saya.  Dia hanya biar je ayah saya dukung dia.

Apa formula rahsia ayah saya ?

Entah🙂

DSC_0054

DSC_0057

DSC_0086

DSC_0058

DSC_0081

Jumpa lagi !!

2 responses

  1. Hehe… biasanya kucing dia bleh sense sape yg lebih sayang dan take care dia. Orang tulah yang dia akan anggap tuan🙂

    December 6, 2012 at 09:29

    • aah Farah, my father since dari dulu layan dia hihi. kami yang lain ni suka buli dia tu yang dia sayang kat my father

      December 11, 2012 at 11:51

Leave a Reply

