Don’t shoot what it looks like. Shoot what it feels like. – David Alan Harvey

Haven Restaurant : Dinner at Ampang Look Out Point

Salam kawan kawan,

Saya kali ini skip dulu ending baki 2 days our recent vacation pictures at Bali hehehe.

Last week, saya membawa ibunda dan isteri untuk dinner bersama saya di Ampang Look Out Point yang letaknya di Ampang (of course ! ). Kami sampai agak awal pada petang Sabtu tu – malahan restoran-restoran di atas kawasan itu baru saja nak dibuka. Kelebihan sampai awal kat area ni adalah kerana kita boleh parking awal di bahagian atas – so jimat masa n tenaga tak perlu nak memanjat tangga yang tinggi kalau tempat parking di atas tu full .

Setelah parking, kami memilih Haven Restaurant untuk duduk mengadap permandangan KL yang indah sambil dinner. Dinner kami awal gak hari tu – sekitar 6 petang. Cuaca tidak bagus sangat kerna mendung hari nak hujan dan kabus menyebabkan permandangan KL tidak clear sangat but still – cantik dan magnificent.

Kami order some Caesar Salad, Chicken Chop , Mee Goreng Mamak Style dan Nasi Arab . Sementara menunggu – kami berborak sambil Mak sms my father kasi dia jeles – kerna pada ketika tu my father ada di Penang. Makanan siap tidak lah amek masa yang lama – lagipun kami pelanggan mereka yang pertama sampai pada petang tu. And the food was GOOD. Restoran lain saya tak sure – but untuk Haven Restaurant – all yang kami order tu was GOOD.

I am blessed. Saya bersyukur ke hadrat Allah SWT kerna mengurniakan kepada saya parents yang baik, penyayang dan always there for me. Saya bersyukur kerna kurnia terhebat yang Allah kurniakan pada saya ialah isteri saya yang sentiasa susah senang suka duka sentiasa ada for me. Dengan segala apa yang Allah kurnia pada kami – saya bersyukur.

Alhamdulillah.

 

2 responses

  1. azim

    best ni view!! tahniah bang satu lagi karya dan cerita best dr fazriani yan

    December 18, 2011 at 22:06

    • Alhamdulillah tq bro azim

      December 19, 2011 at 10:29

Leave a Reply

