Don’t shoot what it looks like. Shoot what it feels like. – David Alan Harvey

Home portrait session : Shahrul Azreen

Salam kawan kawan semua🙂

Camera memang tak boleh dibiarkan lama lama. Ada chance sahaja, terus guna – dan saya memang sangat suka stick to my primer lense 50 mm f/1.8 untuk ‘paksa’ saya bergerak mencari angle untuk mempelbagaikan perspektif dan composition dalam gambar gambar yang diambil.

So esok hari Isnin adik ipar saya akan mula mendaftarkan dirinya untuk seisi praktikal di salah sebuah hospital kerajaan yang berdekatan di rumah. Melihatnya bersiap dan try out baju baju yang baru dibeli – maka saya mengambil kesempatan ini untuk menjadikan dia model tidak rasmi saya di rumah.

Sumber cahaya hanya menggunakan cahaya yang masuk dari tingkap bilik.

Potrait Shahrul Azreen bin Shamsudin :

combo3combo2land1 combo1 Itu sahaja untuk kali ini🙂

Jumpa lagi !

Leave a Reply

