Don’t shoot what it looks like. Shoot what it feels like. – David Alan Harvey

Majlis Pertunangan Sharwadi & Nurul Ain

Salam kawan kawan,  Huih, agak lama tak update – saya baru je balik dari bercuti bersama keluarga di Pulau Tioman last week, InsyaAllah saya akan kongsikan gambar gambarnya dengan kawan kawan tidak lama lagi😉

Sharwadi merupakan salah seorang daripada kawan baik saya – walaupun bertukar angin untuk mencurahkan khidmat dari Perodua kepada kerajaan, namun dari masa ke semasa contact tidak pernah hilang dan sunyi- terima kasih pada teknologi sosial network yang canggih pada zaman sekarang. Baru baru ini saya dan kawan saya Wan Mohd Faizal mendapat kepercayaan daripada Sharwadi dan tunangnya Nurul Ain untuk merakamkan detik detik bersejarah majlis pertunangan mereka yang diadakan di Senawang , Negeri Sembilan.

Walaupun sesat sebentar ( hehe) namun kami sempat sampai dan bersiap dan terus bertugas untuk memastikan semua agenda agenda penting di sepanjang majlis pertunangan tu dirakam dengan sesempurna mungkin . Suasana majlis yang penuh ceria dan happy membuatkan saya tidak lansung berasa penat sepanjang tugas mengambil gambar.

Dibawah ini ingin saya kongsikan beberapa petikan gambar yang saya ambil sewaktu majlis berlangsung. Untuk gambar gambar lain boleh juga lawat di blog kawan saya Wan Faizal di http://lensasimerah.wordpress.com

Enjoy !

DSC_0008DSC_0006combo1combo2combo3DSC_0068 combo4combo5combo6DSC_0110combo7combo8DSC_0179combo9 combo10combo11DSC_0183DSC_0617combo12     Alhamdulillah, amanah dan kepercayaan yang diberikan kepada kami oleh pasangan ini dapat diselesaikan tanpa ada sebarang masalah. Macam yang saya cakap tadi – majlis ini penuh dengan gelak tawa dan ceria – semua orang bergembira bertegur sapa bertanya khabar bertukar berita.

Itu sahaja yang dapat saya kongsi untuk entry kali ini.

Lagi sekali kepada Sharwadi and Nurul Ain – CONGRATULATIONS!!😉

Leave a Reply

