Don’t shoot what it looks like. Shoot what it feels like. – David Alan Harvey

Putrajaya yang tidak dirancang

Salam semua

Selepas mengushar tempat yg bakal kami beroperasi minggu depan utk salah satu event yg diamanahkan , maka saya dan kawan saya Wan Faizal pun decide nak gerak pi Putrajaya utk melepak foto (ada ke istilah tu)

Sampai pun dah petang , maka saya pun menge’call’kan kawan saya Sharwadi utk jumpa minum2.

Jadi kami pun jalan jalan sekitar Putrajaya utk mengambik gambar-tapi tak lama sebab hari pun dah nak gelap. Tripod pun tak bawak, jadi saya pun tak banyak sangat nak amek gambaq landscape.

Kali ni saya kongsi beberapa gambaq yg diambil pakai handpone je utk tatapan bersama..

So selepas maghrib kami lepak jap minum di bawah masjid🙂

Sembang sembang update pasal hidup masing masing lepas tu kami pun balik ke rumah.. InsyaAllah nanti saya upload gambar2 lagi🙂

Cheers

Leave a Reply

